Originál kolekce na Zoot.cz

Úvod » Diskuze

Diskuze

Jméno:
Jste zaregistrován? Přihlašte se.
Text:
:))) :) ;) :| :((( :( :L 8| X| (devil) (boss) (omg) (smoke) (time) (beer) (light) (hearth) (letter) (foto) (kiss)
Osobní profil larwa | 07.02.2012 22:26
Johny> super. Já myslím, že mě to taky pomůže. Teď už jen čekám na ráno
Osobní profil Johny | 07.02.2012 22:22
Larwa, můj mechanik ucpal ten ventil plechem. Auto jezdilo normálně a jak přišel nový tak ho vyměnil. Přeji hodně km bez problémů. Mám motor1,9 JTD, původně 85 kW a po chiptuningu 101 kw. Investice je už dávno zpět a jede líp jak za mlada.
Osobní profil IVAN TN | 07.02.2012 18:15
TO Fm4 ja som mal tiez problem ako ty.ked bolo pod nulou startoval som aj na 3 krat a dlho som musel tocit starterom.tiez mi tiekla nafta len ked bolo zima.nafta mi tiekla cez tesnenie na vysokotlokovom cerpadle.riesil som to vymenou cerpadla za starsie nakolko pretenenie cerpadla je dost draha zalezitost.a teraz nemam problem aj pri -20 stupnov nastartovat naftu tankujem obycajnu a pridavam aditivum vif
Osobní profil Forestt | 07.02.2012 12:38
Tak tady radím jak na auto a dnes mě nechalo taky stát. Auto stálo venku přes noc,kolem 10 hodiny jsem nastartoval,na poprvé chytlo a po ujetí 2km byla konečná. Plyn vůbec nereagoval. Tak jsme to odtáhli do dílny,po 2 hodinách jsem dojel do garáže.
Osobní profil larwa | 07.02.2012 11:14
Teď průbnu ten ERG ventil
Osobní profil larwa | 07.02.2012 6:09
fisa68> Všechno se měnilo v teple. Pak po zbytek dne jsem normálně jezdil a ráno po ...
Osobní profil Johny | 06.02.2012 19:45
Larwa, nemůžete mít problém s EGR ventilem? Mně se to stalo před rokem, ale už si nepamatuji barvu kouře, ale bylo to jako z dýmovnice.
Osobní profil fisa68 | 06.02.2012 19:38
larwo,jestli jsi to měnil v mrazu,tak se nediv,máš to stuhlé ve vtřicích.Odtáhni to do tepla,nechej povolit,nastartuj a projeď aby se vyměněná nafta dostala do všech částí motoru,pak to ošetři aditivem a uvidíš že to pošlape jak má.Hlavně aby žhavily všechny svíčky jak mají,to je v tomto počasí důležité.
Osobní profil fisa68 | 06.02.2012 19:33
Zdar Stiláci,parkuji venku,protože v garáži mnoho "nutně potřebných věcí"Dnes ráno -27st.Šel jsem s obavami,zda-li to už nebude dost.Jedno nažhavení motor po třech otočeních naskočí bez jakéhokoliv problému.Motor 1.9Jtd MW najeto 280 000km.Nepreferuji žádnou čerpací stanici typu SHELL ani nedávám drahou vervu.Co ale přidávám a to celoročně ,je Super dissel aditiv od Lang chemie,při každám tankování dle návodu,a v těchto mrazech až třikrát víc než udává návod.K dostání mimo jiné na čerpacích stanicích BENZINA.Takto ošetřuji naftu a dříve i v jiných vozech než Stilo,možná již 10 let a opravdu nemám problémy se zamrzáním nafty.A možná taky jedna rada.Když už motor naskočí,hned nevyrazit jako v létě a nechat ho problafat pár minut a pak lehce krokem vyrazit.Nápor mrazivého větru na trubičky způsobí rychlé tuhnutí nafty,kdežto když nebudete spěchat,nádrž se poměrně rychle ohřívá od zpětné nafty z motoru.Jinak přeji dobré ranní starty.Zdravím
Osobní profil larwa | 06.02.2012 18:43
Tak po výměně nafty (za OMV -35°) žádná změna. Ráno bílí kouř z výfuku a nic. Zítra opět servis. Asi si počkám na jaro.
Osobní profil Forestt | 06.02.2012 16:39
Dnešní text z Seznamu:
Automobilům s dieselovými motory se ve velmi mrazivých podmínkách může ucpat přívod paliva kvůli usazeným uhlovodíkům obsažených v naftě. Stát se to může, a to i přesto, že v zimním období se nafta na základě státní normy prodává s filtrovatelností do mínus 20 stupňů Celsia. Pokud se to přesto stane, dolijte do nádrže speciální aditivum (k dostání na každé čerpací stanici). V nouzi pomůže jeden až dva litry obyčejného benzínu, kterým naftu v nádrži zředíte. Tento postup nicméně doporučujeme jen jako nouzový, jelikož by benzín mohl poškodit některé části vznětového motoru.
Osobní profil Forestt | 06.02.2012 14:08
Každopádně filtr nafty je dobré měnit 1x za rok,tankuji převážně vervu a i v nádrži může být vodní sraženina. V zimě verva + Vif a je klid.
Můj servisák mi doporučuje měnit filtr 10-15tis.km
Osobní profil kenny | 06.02.2012 12:55
V sobotu auto/1,9JTD MW/ujelo cca 2km a začalo divně cukat jako kdyby nemělo naftu,nešel přidat plyn a z výfuku šel bílý kouř,tak jsme ho daly na 24h.do tapla.Chytlo na brnknutí ale plyn nešel stále.Asi po 15min.klapání na volnoběh a neustálém zkoušení přidávání plynu se motor roztočil a funguje jak má.Filtr snad bude dobrej,protože někdy v říjnu jsem ho vytáhl ven kvůli odkalení,ale byl čistej.Co vy na to?
Osobní profil Vojtys (neregistrovaný) | 06.02.2012 10:45
Tankuju na benzine "vervu" a nemam problem
Osobní profil Fm4 | 06.02.2012 9:48
Dobry den stilo my teď v zimě nechce vůbec chytit kdys stoji venku tak ho ráno musím točit i třebas 2minuty než chytí čerpadlo je v pořádku žhavicí svíčky taktéž a ještě když je venku na mraze tak někudy kape nafta ale jakmile je v teple tak nic nekape a chytá bez problému nemáte prosím někdo zkušenost co by to mohlo dělat.Počítač my ukazuje ze je voda v palivovém filtru ale filtr je vymneny a už jsem to mel ve dvou servisech a na nic nepřišly děkuji.FM.
Osobní profil larwa | 05.02.2012 19:03
NAfta vyčerpaná a vyměněná. Uvidíme ráno. Písnu
Osobní profil Forestt | 05.02.2012 13:08
Forestt | 05.02.2012 13:06
To vypadá na zamrzlou naftu. Loni jsem taky zůstal takto nenuceně stát. Letos používám zimní VIF a je klid.Nebo slabé žhavičky.
1.9 muttijet 88/120
Osobní profil larwa | 05.02.2012 11:47
Zdarec.
Při startu: jde z výfuku bílej kouř a nic. Nemáte někdo nějákej typ? Stilo kombi 1.9JTD.
Osobní profil Lazi47 (neregistrovaný) | 03.02.2012 15:47
pokud by jste mel nekdo zajem tak mamkompletně rozebranej motor na stilo 1.8 variátor klikovka hlava blok rozvody...tak pokud by se to nekomu hodilo
Osobní profil fisa68 | 03.02.2012 14:31
to ivan,víš já taky neřeším kecy,samo v tom od nich byla ironie.mám s MW 1.9jtd nalítáno osobně téměř 300000km a v hlavně dnešních ránech se směju i těm kteří ani v garáži nenastartovali.Já parkuji venku bez jediných problémů(ne že bych neměl garáž,ale musel by v ní někdo uklidit aby se tam stilouš vešel ,škoda že nepokračují v novějších modelech Stila.Zdravím a přeju všem co nejméně závad. fisa68

Aktualita

Crashtest Fiat Stilo 2005 dTest
Crashtest Fiat Stilo 2005 najdete zde: https://www.dtest.cz/crashtest/detail-old/


Anketa

Jaký typ karosérie stila máte?

  3.dv.hatchback
13 (25,0%)

  5.dv.hatchback
12 (23,1%)

  5.dv.kombi
26 (50,0%)

  nemám stilo
1 (1,9%)



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Panska moda na Zoot.cz