Úvod » Diskuze

Diskuze

Jméno:
Jste zaregistrován? Přihlašte se.
Text:
:))) :) ;) :| :((( :( :L 8| X| (devil) (boss) (omg) (smoke) (time) (beer) (light) (hearth) (letter) (foto) (kiss)
Osobní profil pientis1 | 14.07.2014 14:24
Pro Bobusa:Ahoj, mám 1.8 16v 98kw multiwagon 2003.Můžu tě poprosit o odkaz, nebo je prodáváš?
Osobní profil wasp1974 | 13.07.2014 19:00
ahoj ten multiecuscan je 1,2r1
Osobní profil Bobusa | 13.07.2014 12:35
Pro pientis:
Nevím jaký rok výroby máš Stilo a model, ale já mám přední za 850 a zadní 680 - výroba Bosch.
Osobní profil pientis1 | 13.07.2014 11:32
Orinte díky,zkusím to poptat.Jinak mi zřejmě odešlo čidlo abs na levém předním kole.esp,abs,asr je nefunkční.Koukal jsem a chtějí za snimač 2000,-Tak zase sranda
Osobní profil stilek | 12.07.2014 23:28
Díky,ale vykřičník se rožne jen při ručce nebo nízké hladině kapaliny.To jsem zkoušel.Drát když ukostřím na baterku tak nic nesvítí ani nepíše.Jinak drát je v chráničce dobrý.Našel jsem ještě v návodu,že je na to zvláštní kontrolka,červená.Ta nasvítí ani při testu před startem,tak nevím.Diagnostikou tu kontrolku nezkusím to jsem zkoušel,jdou jen některé a budíky.
Osobní profil Orint | 12.07.2014 21:51
pro wasp1974, co je to za multiecuscan na tom ulož to? Co je to za číslo verse. Dneska je aktuální 2.0. Já to taky zkoušel, ale nikdy jsem nebyl úspěšný. Plná jde až do proxy a z tohoto stažení jsem se nikam nedostal. Dragunov to má ošéfovaný.
Osobní profil Orint | 12.07.2014 21:35
Ano jak píše wasp1974 vykřičník. Asi máš přerušený vodič v chráničce co vede k destičce. Pokud je kotouc narezlej, tak tě to taky nic neukáže.
Osobní profil wasp1974 | 12.07.2014 20:59
měl by se rozsvítit vykřičník
Osobní profil stilek | 12.07.2014 20:47
Dnes jsem měnil brzdové desky.Byly sjeté až na drátek co je v jedné znich.Nesvítila žádná kontrolka i když by dávno měla.Nevíte jak probíhá signalizace?Rožne se vikřičník tak jako když je nízká hladina brzdové kapaliny?
Osobní profil wasp1974 | 12.07.2014 20:14
Multiecuscan je i na ulož to
Osobní profil Orint | 12.07.2014 19:02
Asi jsi z Hradce pole toho co píšeš. To tam někde není človíček který má Multiecuscan? Kabel elm není drahej a muliecuscan má i free versi na 20 minut. Scanmaster jde stahnout a běží s elm, ale jen motor. Čipnout jde všechno, 1.8 lítá i bez čipu. Velký výkon po čipu je vždy na úkor nečeho, atˇ turba, spojky, převodovky atd. Je to tvoje volba.
Osobní profil pientis1 | 11.07.2014 20:50
Orinte ahoj,dnes cesta do práce (Hradec-Praha)ok spotřeba 9,6L Výkon asi už lepší nebude ale stejně občas motor zaškube.Asi už to nebudu řešit,svíčky mám také nové.Tak už nevím co s tím.Má cenu tenhle motor 1,8 16v 98kw čipovat?
Osobní profil Orint | 10.07.2014 21:24
Tak ta vaha je po mechanické stránce o.k., když ale nemáš diag abys jí zkusil po el. stránce. Ten řemen jsi kontroloval, některé řemeny mají značky přímo na řemenu abys to nedal mimo značky na řemence. Opravdu říkam, jeden zub a auto vrčí jak má, jede ale výkon žádný. Vím že je to pakárna to vše oddeklovat a zpřístupnit znova ke kontrole, ale nic mě jiného nenapadá.Dělám to často, ale nemůžeš mít přípravky na všechny a tak se mi to taky stalo, hlavně mi ujela klika při nasazování řemene. Nemáš aretaci a je to hned. Opravdu mě nic nenapadá.
Osobní profil pientis1 | 10.07.2014 20:16
Orint nedalo mi to a zkusil jsem vahu odpojit teď a nešlo se ani rozjet.po připojení a znova nastartování jede auto tak jak má.PROČ?
Osobní profil pientis1 | 10.07.2014 19:40
Pro Orint,přípravky jsem měl a vše dvakrát kontrolováno,rozvody jsou správně.O víkendu zkusím tu váhu vzduchu,když prislapnu plyn na podlahu začne motor hluboce hucet ale výkon trošku přijde až po 4000 otáčkách.Mám alfu 147 1.6 a nedá se to srovnat
Osobní profil (neregistrovaný) | 10.07.2014 19:24
Pro Orint,přípravky jsem měl a vše dvakrát kontrolováno,rozvody jsou správně.O víkendu zkusím tu váhu vzduchu,když prislapnu plyn na podlahu začne motor hluboce hucet ale výkon trošku přijde až po 4000 otáčkách.Mám alfu 147 1.6 a nedá se to srovnat
Osobní profil Orint | 10.07.2014 18:12
Davide, tu přístrojovku bych tipnul na vypálenou kostru u nejakteré patice u tachometru, možna i za klíčkem. Je to jak u vleku, není kostra a pak ti svítí i to co není zapnuto.Přechodový odpor to je hajzl.
Osobní profil Orint | 10.07.2014 17:50
Pro pientis1, měl si přípravky na na vačky, když jsi dělal tu hlavu, je to důležité na spravné nastavení. Jinak si to saje a vyfukuje kdy chce. Na benzínu se můžeš seknout o zub, nic se nepotká ale netahne. Ja bejt tebou, tak to zkouknu. 0-horní úvratˇ, je na otvoru u převodovky ta levá ryska. Kyž dáváš novej řemen, tak stejně povoluješ obě řemenice na vačkách a tam pak aretuješ ty vačky přípravkama. Váhu na diagnostiku a nebo ji zkus odpojit a jed. Bude to stejný a nebo lepší. Ale tipoval bych to na ty rozvody.
Osobní profil Johny | 10.07.2014 15:50
Pro Cabyho. Mám Stilo JTD 85 kW, tedy měl jsem. Před 6 lety jsem ho nechal chipnout, výkon se zvýšil na 101 kW a kroutící moment z 255Nm na 306. Spotřeba šla dolů. Záleží kde bys nechal chipnout. Mně to dělali ve Vrbně pod Pradědem firma BIT POWER. Jede to naprosto v pohodě. Jsem spokojen.
Osobní profil pientis1 | 10.07.2014 13:09
už se mi podařilo přihlásit.Ten spodní dotaz na výkon u 1.8 je můj.Děkuji za rady

Aktualita

Crashtest Fiat Stilo 2005 dTest
Crashtest Fiat Stilo 2005 najdete zde: https://www.dtest.cz/crashtest/detail-old/


Anketa

Jaký typ karosérie stila máte?

  3.dv.hatchback
13 (25,0%)

  5.dv.hatchback
12 (23,1%)

  5.dv.kombi
26 (50,0%)

  nemám stilo
1 (1,9%)



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Astratex.cz - Svůdné spodní prádlo nejen pro vášnivé večery